GRILOVÁNÍ

… a pár receptů pro vaši inspiraci

GRILOVANÝ LOSOS S CITRONOVOU OMÁČKOU A NA MÁSLÍČKU ORESTOVANÝM ŠPENÁTKEM 

Že budete potřebovat lososa a baby špenát je vám asi jasné, a jak grilovat a restovat netřeba popisovat. 

CITRONOVÁ OMÁČKA

1/4l masového vývaru i z BIO bujónu, 1 ks citronu, 1 lžíce mandlové mouky, 1 lžíce másla,     1 hrst petržele, sůl, pepř, muškátový oříšek.

V hrnci si připravte z mouky a másla jíšku, tu zalijte chladným vývarem a dobře rozmíchejte.
Přidejte jemně nastrouhanou kůru a šťávu z jednoho citronu, nejlépe bio. Vařte asi 15 minut na mírném plameni, občas promíchejte.
Na závěr přidejte špetku muškátového květu, nasekanou petržel, dosolte, opepřete nebo ještě přikyselte dle vlastní chuti. Podle chuti můžete eventuálně i dosladit.
Omáčku je možné zjemnit smetanou.

GRILOVANÉ KUŘECÍ ŠPÍZY S DOMÁCÍM DRESINKEM
(porce pro 4 osoby) 

600g kuřecího masa (prsa nebo stehenní řízky, nakrájet na větší kousky), osolit, opepřit a naložit na půl hodinky do oleje
červenou, žlutou a zelenou papriku
cibuli
cuketu

Dresing:

řecký jogurt, šťáva z limetky, sůl, pepř, 1 stroužek česneku, nasekaná petržel, 1 lžička cukru (Keto dieta použije náhradní sladidlo)

Zeleninu též nakrájíme na větší kousky a střídavě s masem napichujeme na jehly nebo špejle, pokládáme na rozpálený gril nebo grilovací plát.